ihme toimintaa

*Jos lukemisen ymmärtämisessäsi on jotai vikaa tai muuten vain et ymmärrä tekstin sanomaa. Et jostain syystä halua lukea tekstiä niinkuin se on, tai olet jotenkin yliherkkä - älä lue tätä*


Oon tässä jo jonkin aikaa miettinyt kun ihminen/ihmiset tuntuu tietävän meidän parisuhteesta ja elämästä enemmän kuin me itse?! Ja minun blogini perusteellahan olen erittäin ahdistunut ynnä muuta sontaa. Perhe-elämä ei sovi minulle ja blaa blaa blaa..

Sain myös taannoin kuulla, että Markkukin salailee minulta asioita, hän itse kertoi näin. Kertoi myös senkin, ettei itse edes tiedä mitä salailee? Aika ihmeellistä minusta.

Ainiin, ja tiesittehän kaikki kuinka luen puolisoni viestit salaa ;) hihi! Markkua jopa kehotettiin nostamaan syyte minua vastaan... Voi kuinka huomaavaista :-)

Tällaiselle ihmiselle, joka yrittää määräillä toisen elämää, tulee varmasti erittäin epämukava olo kun saa lukea suunnitelmia toisesta lapsesta ja jopa häistä. Tulee varmasti olo, siitä kun ei ole onnistunut ajamassaan asiassa, ei ole onnistunut saamaan toisesta otetta, jotta voisi määräillä niinkuin haluaa..

Kannattaa siinä tilanteessa ihan oikeasti hakea ammattilaisen apua ja kertoa avoimesti ongelmistaan - Yleensä se helpottaa sitä pahaa oloa, joka purkautuu väärin. :)

Kummallista on myös se, että puolisoni kertoi saaneensa kutsun, joka kattaa hänet sekä Oskarin? Anteeksi, missäs se minun pääsylippuni olikaan näihin naurettaviin kekkereihin? Hahaha! No, onneksi minun kultani ymmärsi, että jos kokoperhe ei ole kutsutta ei silloin hänenkään kuulu paikalle saapua.

Vielä aivoja askarruttavaa on se, että jos minun sisaruksistani jompikumpi sanoisi, ettei halua olla missään tekemisissä kanssani (koska en ole tehnyt niinkuin he haluaisivat), en usko heidän silloin soittelevan tai viestittelevän kanssani...

Kyllähän se niin on, että jos tosiaankin vihataan omaa sisarusta niin paljon, että voidaan välit katkaista ei silloin toiseen tulisi olla tarvetta ottaa minkäänlaista kontaktia. Johan se menee narsismin puolella tyylillä "minä olen paras, sinä olet paska, ja jos et tee niinkuin käsken - olet vielä paskempi"..

Luoja auta näitä ihmisiä selviämään tuskistaan ja elämään astetta parempaa elämää, vain heidän hyvinvointinsa takia♥

Minä en ole sellainen ihminen, että kirjoittaisin teille vain kuinka "lässyn lässyn lää, minun elämäni on täydellistä ah kaikki rakastaa minua ja minä heitä" - ja ai, että näitä on paljon!! Melkein voin sanoa, että naurettavaksi menee.

Minun ei ole tarkoitus hakea tällä blogilla hyväksyntää, mainetta tai mammonaa. Kirjoitan, koska minua huvittaa. Tiedän olevani erilainen ja myös uskallan tehdä sen! En kadu yhtään mitään mitä tänne kirjoitan!

Se, että menetänkö tällä kirjoituksella lukijan, joka kommentoi postauksiani hymyssä suin, ei ole mitään väliä. En kirjoita nimeä, koska tiedän, että todennäköisesti sellaista ei ole olemassakaan. Ja minun kärsivällisyyteni alkaa olla lievästi sanottuna loppu asian suhteen.

Olen Oulusta hei, mutta kirjoitan "mie ja sie". Menee viikko kaks, oho, osaan sittenkin kirjoittaa oulun murteella. Siia anteeksi mitä? Siinä kohtaa jo soi hälytys kellot. No, etsin facebookista - ei yhtään sen nimistä ihmistä? Outoa, eikö? No, jos yksi olisikin, voisi se ollakkin haulta piiloitettu.
Jokainenhan tietää, kun googleen kirjoittaa oman nimensä lainausmerkeissä, tulee sieltä aika paljonkin tietoa. Tein näin, en tietenkään sillä omalla nimellä... Oho, ei taaskaan yhtään osumaa. Joten viimeinen oljenkorsi käyttöön, fonecta. Ja hupsista saatana ei ketään löydy.

Joten nyt ystävällisesti, sinä joka sovit kuvaukseen. Jos olen aivan väärässä ja vaikka olisinkin oikeassa, pyydän sinua ystävällisesti laittamaan minulle sähköpostia ja korjaamaan tämän "erehdyksen".

Ja minusta on aivan naurettavaa, että melkein samaan sukuun kuuluva viitsii KYTÄTÄ elämääni, lukea juttujani ja selittää vittu täyttä paskaa kylillä! Ei jumalauta oikeasti. Kyttäriksi tunnistaa varmaan myös suvun vanhemman pään naapuri! Excuse me?? Aikuiset ihmiset, oikeesti! Kenenkään elämä ei voi olla niin tylsää, etteikö voisi nauttia siitä. Puolestaan pitää istua tietokoneen ääressä, kerätä todistusaineistoa ja keksiä valheita.. ÄRGH. Olen oikeasti mittaani myöten täynnä.

Myös minun entinen naapuri, rouva hölösuu. Tiedän myös, että sinä viitsit harrastaa tätä yllämainittua toimintaa. Voi luoja.

Minun elämäni ei ole sen kummempi kuin teidän, tai itseasiassa taitaa olla... En ole samanlainen hyssyttelijä kuin te. Olen juuri sellainen kuin olen, ja uskallan tehdä sen pää pystyssä!

Ainiin, ja vielä sinä, neiti äiti. Viikko viikko lastasi tapaaja, kuinka pystyt? Kuinka pystyt väittämään, että raha voittaa rakkauden? Kuinka pystyt hyvällä omatunnolla kehumaan kuinka sinun on hyvä olla ilman lastasi viikko? Etkö mieti tyttäresi puolesta asiaa ollenkaan, onko hänellä yhtä hyvä olla?
Ja on aika töykeää tulla kertomaan minulle, että minun pitäisi valita raha ja lähteä ;)

Ainiin ja senkun kommentoitte vain, muistakaa - ne ovat minun hyväksynnän alla, joten suotaa miettiä tarkoin mitä sanoo, joa haluaa sen julkisesti kaikkien näkyviin. :-)

Grow up bitches, please.♥

12 kommenttia:

  1. Voi ei :/ siis mikä ihme ihmisiä riivaa?? Tiedän tuon tunteen. Nauretaan tuollaiselle! :) ♡ Sä vaikutat kyl vahvalta, mukavalta ja positiiviselta ihmiseltä ja just se on yks syy miks sun blogia on tosi kiva lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihmetellyt itse pidemmän aikaa jo aivan samaa! No vähemmästäkin nousee hymy huulille tuollaisesta :) !
      Hihi, kiitos ihana<3

      Poista
  2. Hola, en ole paljon lukennut blogiasi ja oikeesti hyvä juttu kun uskallat jakaa juttuja. Itekin teen aivan samoin mutta vähän eri aiheista jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!
      Ja kiitos paljon :) Pitää osata ja uskaltaa olla erilainen ja erottua massasta, minkä takia pitäisi olla jotain aivan muuta mitä oikeasti on :) !

      Poista
  3. Ihan käsittämätöntä. Mä en ymmärrä ihmisiä joilla on tarve puuttua toisten elämään. Valitettavasti omalle kohdalleni on sattunut vastaavanlaisia ihmisiä joskus eteen ja valitettavasti ne ihmiset ovat myös olleet niitä "jalkoihin jääjiä", joilla ei ole sitä omaa elämää tai voimia elää omaa elämää ja näkevät parhaaksi elää elämäänsä toisten ihmisten kautta ja yleensä juurikin tällaisessa negatiivisessa mielessä. Mä en oo niitä ihmisiä säälinyt vaan heittänyt kylmästi jäitä niiden niskaan ja sulkenut pois mun elämästä. Kyllä ne kaikki sellaiset sitten ajan kanssa ovat matkasta tippuneet pois, eihän kukaa yksin riidellkkään jaksa jos vastapuoli ei ole mukana?

    Toivottavasti pääset eroon tommosista riippakivistä, älä anna niitten estää sua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!
      Tässä on vain sellainen harmi puoli kun kukaan ei niin sanotusti enään kuulu elämääni ja olen yrittänytkin olla juuri niinkuin kerroit, valitettavasti se ei ole toiminut. Olen elänyt omassa kuplassani hiljaista elämää, mutta ei. Kokoajan päälleni syynätään lisää paskaa ja koitetaan mustamaalata minua.

      Ja no, jos osasit rivien välistä lukea tekstiä, ei tällaisista ihan noin vain irtauduta.. :/

      Ja eivät ne minua estäkkään ;) Korkeintaan hidastavat menoa, mutta se ei tule koskaan pysähtymään!

      Poista
  4. Mä en tiiä mistään mitään, mutta kuulostaa siltä että asut jossain ahdasmielisessä pikkukylässä? Ai että mä vihaan tollasia perussuomalaisia juntteja jotka ei osaa mitään muuta kun jauhaa paskaa muista, vaikka vois toki tietysti keskittyä myös omaan elämään -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitsit sanasi juuri oikein, kuvaa aika täsmällisesti ! Olen kanssasi enemmän kuin samaa mieltä! :)

      Poista
  5. öö moi neuloin 2 sataa paria villa sukkija haluuko ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moi!
      Mikä jottei, kert niinkin ahkera oot ollu! Pistä kuule sähäriä tulemaa ni neuvotellaa!

      Poista
  6. Lappeenranta on paskanpuhujien " ihmemaa ". Täällä ne suhteet saa pillalle pelkkien toisten väittämien valheiden takia. Pakko täällä on pienessä kuplassa elää, jotta voisi elää edes jonkinlaista elämää. Minulla miehestä jauhetaan jokoajan paskaa ihme numeroista mihin ei sit vastata ja sit ne otetaan pois käytöstä. Ihmettelen vaa että mikä siinä on niin mukavaa ja nautinnollista yrittää pilata toisten perheet JOISSA ON LAPSIA JA NEHÄN SIITÄ KÄRSII ENITEN!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet vain niin valitettavan oikeassa. Olenkin useasti miettinyt, olisiko helpompi asua jossain suhteellisesti isommassa kaupungissa kuin tämä tuppukylä. Niin ikään kovinkaan moni ei tuntisi sinua, voisi elää aivan rauhassa ja paskanpuhujat olisivat harvemmassa!

      Poista

Jätäthän kommentin! :-)

Jokainen kommentti julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen, jos haluat kommenttisi näkyviin - olethan asiallinen!