"Mä en tiedä kuinka sen sulle kertoisin, mutta.."

Mul tuli tänään tosi huono fiilis Riinan puolest. Minkä sille loppu peleis tekee et miehet on miehiä..
Anteeks, tiiän et luet tätä, en oo kovinka hempeily ihmisii - mielum kerron sulle näin, et kyl mä sun tukena oon, u know it! ♡

Joskus oon miettin, mitä tosissaan elämält haluun. Kavereil sattuu ja tapahtuu kaikenmoisii. Näkee surua ja kyyneleitä, hymyä ja naurua.
Mut kerranha sitä vaan eletään!

Oonha mäkin tosin omallakin kohdalla itkeny ja nauranu meidän parisuhtees. Mut oon myös miettiny, et mitä mä oisin ilman Markkua. Millasta mun elämä ois, jos saisin joka toisen viikonlopun täysin vapaaksi arjesta - vaikka oishan se varmasti ankeeta olla ilman Oskaria, yksin - käydä yksin nukkumaan, syödä yksin, tehdä kaikki ykskn.

Sen on oltava se rakkaus - koska emmä aina oo onnellinen, joskus jopa todella omissa oloissa.. Haluun vaan rauhaa. Mut illalla, kun tunnen kuinka kädet kietoutuu mun ympärille - tiedän et mun kuuluu olla tässä ja nyt.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän kommentin! :-)

Jokainen kommentti julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen, jos haluat kommenttisi näkyviin - olethan asiallinen!